woensdag 31 oktober 2018

Writing Berries Maandoverzicht Oktober

HAPPY HALLOWEEN! Het is vandaag 31 oktober, dus laat het griezelfeest maar beginnen! Muwahahahaha. Maar als je het iets rustiger aan wilt doen (ook heel begrijpelijk, want niet iedereen houdt van Halloween), dan heb ik voor jou alle artikelen van de afgelopen maand samengebracht in het maandelijkse overzicht. Oktober was een prachtige warme maand met heel veel bijzondere tentoonstellingen. Zo mocht ik naar de opening van Ik, Maria van Gelre in Museum Het Valkhof, bezocht ik National Trust in het Mauritshuis, ging ik voor de preview van Gauguin & Laval naar het Van Gogh Museum en was ik uitgenodigd door Sow to Grow om het museum te komen bekijken. Ook startte in oktober de Goedgemutste Breicampagne weer, kon je veel lezen over leuke herfstuitjes en was er uiteenlopend dierennieuws. Kortom: de herfst heeft al heel veel mooie dingen gebracht. Geniet je nog even mee? (foto’s: Berry de Nijs/Writing Berries)

1 oktober:
Dag van de Escaperoom


Nieuw in het Van Gogh Museum:
Gauguin & Laval op Martinique


Brei ook mee
voor eenzame ouderen



Fijne Dierendag!


Nationaal Ouderenfonds organiseert succesvol
multicultureel Walking Football festival


Paddenstoelensafari:
ontdek paddenstoelen in jouw buurt


Nieuws uit Keukenhof:
de bollen mogen in de grond



Pompoenentijd


Ik, Maria van Gelre -
Middeleeuwse powervrouw


Dagje uit
in de Herfstvakantie


Hond Gezond:
Vlooientijd


De zes zwanen
komen naar Efteling


Apenheul neemt afscheid
van Jambo


Sow to Grow:
bijzonder interessant museum in Enkhuizen


Goed Doel:
Stichting No Wildlife Crime


Mauritshuis presenteert:
Hollandse Meesters in Britse landhuizen


Halloweenuitjes:
lekker griezelen in dierentuin en pretpark


Pompoenen
en ander dierentuinnieuws


Happy Halloween:
schrijf een griezelverhaal


Verdrietig Apenheul nieuws:
Binti is overleden

1 opmerking:

  1. Een volle en gevarieerde maand heb je gehad. Ben benieuwd wat november gaat brengen!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Reacties worden altijd eerst beoordeeld voordat ze worden geplaatst. Het kan dus even duren voordat je je reactie hier terugziet. Omdat ik graag een persoonlijk antwoord geef worden anonieme berichten op artikelen niet geplaatst.