donderdag 11 februari 2021

Genieten van… de sneeuw

O wat is het buiten mooi! Ja het is koud, daar kun je je tegen kleden. Maar het is vooral schitterend. Althans, dat vind ik. Vanaf de eerste sneeuwvlok ben ik al steeds buiten te vinden. Met mijn hond, want die houdt er ook van, en fotocamera. Want waar ik vooral van kan genieten is van de mooie plaatjes die je kan maken in de sneeuw. Sneeuw is sereen, het dempt geluid waardoor de wereld stiller lijkt. Met de zon erop lijkt het net of er kleine diamantjes glinsteren… En je hoeft er niet eens ver voor om te genieten van een besneeuwde wereld. Vandaag in Genieten van… deel ik met plezier wat sneeuwfoto’s die ik de afgelopen dagen heb gemaakt. Geniet je gezellig mee? (foto’s: Berry de Nijs/Writing Berries)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden altijd eerst beoordeeld voordat ze worden geplaatst. Het kan dus even duren voordat je je reactie hier terugziet. Omdat ik graag een persoonlijk antwoord geef worden anonieme berichten op artikelen niet geplaatst.