vrijdag 30 augustus 2019

Bescherm jezelf goed met Ladival zonbescherming

O wat is het nog heerlijk zomers buiten. En als we het weerbericht mogen geloven, genieten we ook de komende dagen van hoge temperaturen en veel zonuren. Zulk mooi weer is juist ideaal om erop uit te trekken. Bijvoorbeeld naar zee, het zwembad en natuurlijk een pretpark, speeltuin en dierentuin. De zon geeft ons een goed gevoel, want onder invloed van de zon maakt onze huid vitamine D aan. Deze ‘geluksvitamine’ helpt ons straks de winter door. Daarnaast biedt de zon warmte en geeft het de huid een donkerder tintje. Ga je naar buiten met dit prachtige weer, vergeet dan niet om zonbeschermingsproducten te gebruiken, zoals Ladival. (foto: Berry de Nijs/Writing Berries)

Ladival zonbescherming

Heeft je huid snel last van de zon? Krijg je bijvoorbeeld blaasjes of eczeemachtige klachten wanneer je in de zon komt? En verbrand je snel? Dan kan het zomaar zijn dat je een zongevoelige huid hebt. Dan is dit weer niet zo gezellig voor je huid. Speciaal voor kinderen (kwetsbare huid) en iedereen met een zongevoelige huid is er Ladival zonbescherming. Ladival respecteert de huid en beschermt deze optimaal tegen UV-A, UV-B en IR-A straling. IR-A straling versnelt het huidverouderingsproces. Daarnaast voedt en verzorgt Ladival de huid en is het vet- en emulgatorvrij. Ladival is overigens ook geschikt voor mensen zonder zongevoelige huid.

Heerlijk in gebruik, goede bescherming

Ik heb zelf geen zonneallergie, maar verbrand wel snel. Helemaal bij zeer hoge temperaturen en een hoge zonsterkte. Ik vond het daarom erg fijn om Ladival te mogen gebruiken. Dit keer had ik een sprayflacon en een tube. De tube zit nu nog in mijn handtas, want zo heb ik altijd mijn zonbescherming bij mij, zodat ik gedurende de dag kan bijsmeren. De sprayflacon heb ik aan het strand gebruikt. Ideaal! Tubes en zo hebben snel zand aan de doseerdop. En bij de spray is dat niet het geval. Bovendien verdeelt de lotion gemakkelijk over de huid en heb je jezelf (of een ander) snel ingesmeerd. Ik vind het makkelijk om het direct op mijn armen en benen te spuiten, maar je kan natuurlijk ook een paar pompjes in je handpalm aanbrengen. De bescherming van Ladival is zeer goed. Aan het strand en bij het water verbrand ik, door reflectie en wind, vaak sneller dan in de stad. Maar dankzij Ladival was dit niet het geval. Wel heb ik een lekker kleurtje gekregen. Een echte aanrader.

Wil je meer weten over zonneallergie, zongevoelige huid en wat Ladival voor jou kan betekenen? Kijk dan op Ladival.nl.

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie! Reacties worden altijd eerst beoordeeld voordat ze worden geplaatst. Het kan dus even duren voordat je je reactie hier terugziet. Omdat ik graag een persoonlijk antwoord geef worden anonieme berichten op artikelen niet geplaatst.