maandag 3 januari 2022

Gelukkig Nieuwjaar!

Hallo 2022! Hoe hebben jullie de eerste dagen doorgebracht? Ik? Hakend en sport kijkend. Ik had andere plannen, maar ja… corona hè. Op zich is het ook wel fijn om het jaar even rustig te starten, zonder al te veel gedoe. Deze eerste maandag van het jaar ben ik weer gestart met schrijven en met bloggen natuurlijk. Wat kun je dit jaar verwachten op mijn website? En heb ik nog andere plannen? Je leest het vandaag! (foto: Berry de Nijs/Writing Berries)

Heb ik nieuwe plannen voor de website? Niet zo heel veel. Ik heb nog een wens om het uiterlijk iets aan te gaan passen. Daarnaast ben ik van plan vaker een uitstapje te maken naar goede doelen die wellicht niet direct te koppelen zijn aan een dagje uit. Er zijn namelijk nog heel veel doelen die ik ook een spotlight gun in de rubriek Goed Doel. Ook ben ik van plan meer in te zoomen op speciale projecten. Welke doelen er dit jaar op het programma staan? Dat ga je dit jaar vanzelf merken. De rubrieken Hond Gezond, Stadsbeeld en Genieten van… blijven natuurlijk ook. Evenals Dier van de Maand. En de schrijfcoachtip? Die komt ook gewoon weer terug. Heb je nog leuke suggesties of vragen hierover? Stuur gerust een berichtje!

Komend jaar komt er een nieuwe rubriek, genaamd Uitgelicht. Hierin ga ik dieper in op een kunstwerk, attractie of een verblijf in een dierentuin. Er is altijd veel te vertellen over bepaalde plekken en op die manier neem ik je graag mee naar het verhaal achter een populaire bezienswaardigheid. Er zijn zoveel bijzondere verhalen te vertellen die je uitje net even dat beetje meer speciaal maken.

Natuurlijk zal corona nog wel een tijdje ons leven beheersen. En dat geldt ook voor hoe je je dagje uit beleeft. Ik ga dit jaar ook weer zoveel mogelijk proberen om de maatregelen uit te leggen en je vertellen wat je kan verwachten. Ik zoek het voor je uit, zodat je op en top van een dierentuinbezoek, pretpark attractie en museum dagje kan genieten.

Kortom, ik heb er zin in. Laten we er samen weer een mooi, gezellig, creatief, vrolijk en vooral gezond jaar van maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden altijd eerst beoordeeld voordat ze worden geplaatst. Het kan dus even duren voordat je je reactie hier terugziet. Omdat ik graag een persoonlijk antwoord geef worden anonieme berichten op artikelen niet geplaatst.