dinsdag 25 oktober 2016

Bio-Oil test update: vervagend litteken

Vorige maand heb je vier weken lang kunnen lezen over mijn ervaringen met Bio-Oil. Deze huidolie veranderde een 16 jaar oud litteken in vier weken tijd in een heel ander stukje huid. Omdat je de beste resultaten eigenlijk pas kunt zien na drie maanden, heb ik beloofd jullie op de hoogte te houden. Nu zijn we na die laatste blog vier weken verder. Zoals beloofd deel ik nu weer de resultaten met jullie. En…
(foto’s: Berry de Nijs/Writing Berries)

Vervagend litteken
…het litteken vervaagt nog steeds! Het feit dat de huid veel minder hevig is en de kleur aanzienlijk aan het veranderen is, vind ik echt heel fijn. En doordat het littekenweefsel minder aanwezig is, heb ik ook niet meer zoveel last van het feit dat er weinig gevoel in zit. Dat vind ik wel apart, omdat ik gewend was dat ik op dat stukje van mijn buik gewoon geen gevoel had zitten en nu dus eigenlijk weer wel, omdat het littekenweefsel zachter en minder dik is. Wauw. Dat vind ik best een mooie ontwikkeling!

Ik hoop dat de prijswinnaars ook zo positief zijn over het gebruik van Bio-Oil. Volgende maand (we zijn dan drie maanden verder) laat ik zien wat drie maanden smeren met je huid doet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden altijd eerst beoordeeld voordat ze worden geplaatst. Het kan dus even duren voordat je je reactie hier terugziet. Omdat ik graag een persoonlijk antwoord geef worden anonieme berichten op artikelen niet geplaatst.