woensdag 6 januari 2021

Keukenhof blikt trots terug op 2020

Eerlijk is eerlijk: dat ik vorig jaar de Keukenhof niet heb kunnen bezoeken, vond ik erg jammer. Het is nu eenmaal een heerlijke plek om lekker te wandelen, foto’s te maken, te ontspannen en je te verwonderen over de natuur. Nog nooit heb ik zoveel tulpen en kleurrijke voorjaarsbloemen bij elkaar gezien als in Lisse. Voor Keukenhof was 2020 ook een vreemd jaar, maar gelukkig brachten zij de bloemenpracht zo goed mogelijk bij ons thuis. Bijvoorbeeld via de mooie reportages op muziek die via Omroep Max zijn uitgesproken. En natuurlijk via het eigen YouTube kanaal van Keukenhof zelf. Het lentepark kijkt met ons graag nog even terug op 2020 en natuurlijk vooruit op de lente van 2021! (foto: Berry de Nijs/Writing Berries)

Keukenhof in beeld

Acht weken lang stond, zoals altijd, Keukenhof volop in bloei. Door middel van 23 video’s deelde het park via het YouTube kanaal de bloemenpracht. De video’s bestonden uit sfeerreportages waarbij je genoot van alle bloemen en uit persoonlijke verhalen van medewerkers die ons meenamen in hun dagelijkse werk op het park. Er was zelfs een 360 graden video, waarbij je zelf een beetje rond kon kijken in Keukenhof. De beelden van het kleurrijke park werden heel goed ontvangen: de 23 video’s werden zo’n 23 miljoen keer bekeken. Op deze manier kon Keukenhof toch weer – net als altijd – het internationale showvenster van de sierteelt zijn.



Op naar seizoen 2021

Nog een paar maanden en dan is het weer zover: Keukenhof zal op 20 maart 2021 de poorten weer openen voor publiek. Keukenhof kijkt uit naar het nieuwe seizoen, met bezoekers gewoon weer in Keukenhof. En ik? Ik kijk reikhalzend met ze mee uit naar de opening van het seizoen, want dan sta ik met camera zeker weer een keer voor de poorten om te genieten van al het moois dat de lente en Keukenhof te bieden hebben.

Blijf op de hoogte van het nieuwe seizoen in Keukenhof en surf naar Keukenhof.nl.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden altijd eerst beoordeeld voordat ze worden geplaatst. Het kan dus even duren voordat je je reactie hier terugziet. Omdat ik graag een persoonlijk antwoord geef worden anonieme berichten op artikelen niet geplaatst.