dinsdag 20 oktober 2020

Review: Lund Skittle Bottle

Op heel warme dagen wil je alleen ijskoud water drinken. En nu de herfst is ingezet en de winter eraan komt, wil je niets liever dan warme thee of koffie binnen handbereik. Toch? Ik wel tenminste. En met een thermosfles heb ik dit ook altijd bij mij als ik onderweg ga naar een leuk dagje uit. Nieuw zijn de Lund London dubbelwandige Skittle waterflessen. Je drankje blijft 24 uur koel of 12 uur warm. Iedere fles heeft zijn eigen karakter – iets wat mij zeer aantrok van deze flessen. Functionaliteit verpakt in een eigentijds design, leuk voor kinderen en volwassenen. En zeer leuk om mee te nemen naar het bos, de dierentuin, het strand, een pretpark… (foto: Berry de Nijs/Writing Berries)

De waterflessen van Lund London

Ben je op zoek naar een bijzondere water/thermosfles die een beetje opvalt? De collectie van Lund London doet dit zeker! De flessen zijn verkrijgbaar met een inhoud van 295 ml, 500 ml en 750 ml. Iedere grootte heeft zijn eigen uitstraling. Lund London staat bekend om zijn kracht functionaliteit te combineren met een tof design. De inspiratie voor deze flessen kwam van retro bowling kegels. De kleuren en dessins maken het dagelijks leven vrolijker en gezelliger. Bovendien drink je toch sneller iets koels of warms uit een leuke fles? Een leuk extraatje is dat de doppen ook los verkrijgbaar zijn, zodat je je fles een ander uiterlijk kan geven. O en de flessen zijn lekvrij, zijn gemaakt van roestvrij staal, bevatten geen BPA en PVC en door de brede hals gaan ijsblokjes er gemakkelijk in.


De Lund familie, foto: Lund London

Stevige fles, mooi uiterlijk, makkelijk mee te nemen

O wat was ik blij op het moment dat ik mijn pakketje van Lund London opende! Ik mocht zowaar de grootste fles testen tijdens mijn dagjes uit. Op zich wel heel fijn, want er gaat lekker veel in zo een grote 750 ml fles. Laat ik beginnen bij de vormgeving: de fles is uitgevoerd in RVS zilver en heeft een mosgroene dop. Ik vind het een heel chique combinatie, maar denk wel dat ik er ook nog een andere dop bij ga kopen voor de variatie. De fles zelf ziet er inderdaad uit als een bowling kegel (werd ook door anderen gezegd) en dat vind ik best leuk. Bovendien heeft de fles een brede bodem en voor iemand die nog wel eens wat omstoot is dat extra fijn; deze fles gooi je niet gemakkelijk om. Ik heb het geprobeerd, maar het lukte niet. De 750 ml variant moet wel in je tas passen, dus als je een kleinere tas hebt, kies dan voor een kleinere variant. Ik heb niet getest of koele drankjes echt 24 uur koel bleven en warme drankjes 12 uur warm. Ik heb wel getest met koud water en heet water en beide bleven tot de laatste druppel op de juiste temperatuur. Heel fijn: je voelt aan de buitenkant niet dat je warm of koud water in de fles hebt zitten! Kortom: de fles is heel fijn in gebruik en zo kan ik heerlijk op stap met een warme fles koffie tijdens de koudere wintermaanden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden altijd eerst beoordeeld voordat ze worden geplaatst. Het kan dus even duren voordat je je reactie hier terugziet. Omdat ik graag een persoonlijk antwoord geef worden anonieme berichten op artikelen niet geplaatst.