donderdag 4 februari 2016

Verwennerij voor je huid
Greenland Fruit Emotions Scrub Granité

Ik hou van scrubben en van natuurlijke geuren die de badkamer zo heerlijk subtiel kunnen overnemen. Net alsof de badkamer voor even je eigen wellness-plek is en niet de plek waar je ook de was moet doen. De Greenland Fruit Emotions producten vind ik helemaal bij dat wellness doel passen. Ik heb al eens eerder over deze producten gesproken – en mogen uittesten. Er is weer een nieuwe favoriet bij: de scrub granité. Een heerlijke scrub die maar liefst voor 97% bestaat uit ingrediënten van natuurlijke oorsprong. Dat wordt genieten! (foto: Berry de Nijs/Writing Berries)


Bijzondere scrubs
De scrubs van Greenland zijn best bijzonder. Te beginnen bij de unieke geurcombinaties
papaja-citroen, kokos-mandarijn, limoen-vanille, grapefruit-gember, aardbei-anijs en drakenvrucht-witte thee (deze heb ik mogen testen). De scrubs sluiten hierbij perfect aan bij de andere huidverzorgingsproducten van dit (h)eerlijke merk, waardoor je dus kan layeren met dezelfde geur. Maar liefst 97% ingrediënten is van natuurlijke oorsprong, inclusief de scrubdeeltjes. Daarnaast zijn alle scrubs vrij van parabenen, gluten, lactose, sls/sles, siliconen, minerale oliën, formaldehyde en micro plastic. Je kan deze scrubs dus met een gerust hart gebruiken, want ze zijn zacht voor de huid en vriendelijk voor het milieu. En als je vegetariër of veganist bent dan kun je ook met een gerust hart deze producten gebruiken. (foto: Greenland bodycare)

De geur van verwennerij
Ik wou dat internet een geursample kon toevoegen aan deze pagina, want o wat ruikt de dragonfruit/white tea scrub heerlijk! De geur van wellness in een potje, anders kan ik het niet omschrijven. Subtiel zoet, aromatisch als thee en een beetje poederig… Als ik het aluminium deksel van het potje schroef droom ik meteen helemaal weg. Een heerlijke sensatie.
Ook een heerlijke sensatie is de ultrazachte gel waar de ultrakleine srubdeeltjes in zijn opgenomen. De ‘fluffy’ gel is licht en luchtig en brengt heerlijk aan op de huid. Je hebt maar weinig nodig om een groter oppervlak te kunnen verwennen. Ik heb voor deze review mijn handen gescrubd met heel weinig product. De zachte gel verdeelt optimaal over de huid en de natuurlijke srubdeeltjes maken je huid heel erg zacht. En dan die geur… die ruik je bij iedere streling van de huid en nog lang nadat je de srub hebt afgespoeld. Echt heerlijk.

Tip: scrub met een lichte aanraking en draaiende bewegingen. Zo heb je het beste resultaat en zal je huid na afloop niet geschuurd aanvoelen, maar lekker zacht.

Aanrader
Ik kan deze scrub zeker aanraden. Het verwent al je zintuigen (en daar is de huid er immers een van). De verpakking is prachtig, de geur perfect en je krijgt er een heel zachte huid van.
De scrubs kosten € 18 per potje van 200ml en zijn verkrijgbaar bij drogisterij, apotheken en gezondheidswinkels. Het is wellicht een hele uitgave, maar je weet wel dat je een goed product in handen hebt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden altijd eerst beoordeeld voordat ze worden geplaatst. Het kan dus even duren voordat je je reactie hier terugziet. Omdat ik graag een persoonlijk antwoord geef worden anonieme berichten op artikelen niet geplaatst.