In februari plaatste ik een artikel over het record aantal mutsjes dat was gebreid voor de Goedgemutste Breicampagne van innocent voor het Nationaal Ouderenfonds. Een record aantal mutsjes betekent ook een record opbrengst voor het Nationaal Ouderenfonds dankzij de verkoop van de Goedgemutste Smoothies. (foto: innocent)
€ 30.528 euro
De opbrengst van de Goedgemutste Breicampagne is maar liefst €30.528 euro. En daar was het Nationaal Ouderenfonds meer dan blij mee. De cheque werd vorige week in ontvangst genomen door Milou van den Dool en Astrid Berman van het Nationaal Ouderenfonds. Uiteraard was meesterbreister Mevrouw Ottevanger ook aanwezig.
Aandacht & liefde
‘Wij zijn ontzettend onder de indruk,’ vertelde Milou. ‘Niet alleen van dit prachtige bedrag, maar ook van de hoeveelheid mutsjes die gemaakt en verkocht is. Je ziet aan elk mutsje afzonderlijk dat er aandacht en liefde in is gestopt. Heel veel dank dus aan iedereen die heeft meegedaan!’ Met de opbrengst van dit afgelopen jaar kan het Nationaal Ouderenfonds de eenzame ouderen in Nederland nog beter helpen om uit het isolement te komen en de eenzaamheid te bestrijden.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Bedankt voor je reactie! Reacties worden altijd eerst beoordeeld voordat ze worden geplaatst. Het kan dus even duren voordat je je reactie hier terugziet. Omdat ik graag een persoonlijk antwoord geef worden anonieme berichten op artikelen niet geplaatst.