vrijdag 13 juli 2018

Stedentrip in Nederland overzicht

De afgelopen 10 weken heb ik jullie meegenomen langs bijzondere steden (en plekken) in Nederland in de rubriek Stedentrip in Nederland. Ik hoop dat het je inspiratie heeft opgeleverd voor een leuk dagje uit of een vakantie in Nederland. Om alles nog even rustig na te lezen, klik je op onderstaande foto’s. Zo kom je vanzelf bij het artikel over Woerden – waarmee ik deze serie gestart ben – of lees alles over Voorne-Putten nog eens rustig na. Via de artikelen vind je ook de websites van de verschillende VVV’s die deze steden vertegenwoordigen. Ik wens jullie veel leesplezier! En als je nog suggesties hebt voor een stedentrip in Nederland zet dan je suggesties in de opmerkingen onder dit artikel en wie weet neem ik je idee dan mee in een volgende serie Stedentrip in Nederland. (foto: Berry de Nijs/Writing Berries)


Woerden – Utrecht – Middelburg – Tilburg

Deventer – Rotterdam – Voorne-Putten – Brabantse Wal

Bergen op Zoom – 9 Hanzesteden


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden altijd eerst beoordeeld voordat ze worden geplaatst. Het kan dus even duren voordat je je reactie hier terugziet. Omdat ik graag een persoonlijk antwoord geef worden anonieme berichten op artikelen niet geplaatst.