vrijdag 4 oktober 2024

4 oktober Dierendag!

Het is vandaag Dierendag! Een dag om onze huisdieren te verwennen en een dag om stil te staan bij dieren die het niet zo goed hebben. Dierendag is de dag waarop bijvoorbeeld dierbeschermingsorganisaties extra aandacht vragen voor de dieren in het wild. Maar ook voor huisdieren die het minder goed hebben. Heb je al eens gedacht aan een donatie aan bijvoorbeeld het asiel of de Dierenvoedselbank? Hoe je Dierendag ook viert, geniet er lekker van met je harige of gevleugelde vriendjes en verwen ze met een lekker hapje of nieuw speeltje! (foto’s: Berry de Nijs/Writing Berries)

Dierendag

Dierendag is natuurlijk een thema wat ieder jaar weer terugkomt op mijn website. Vandaag hou ik het daarom weer eens bij een foto van mij en mijn harige vriendje en deel ik graag enkele links naar eerder verschenen artikelen. Dus, neem je hond, kat, konijn of cavia op schoot, zet je parkiet of papagaai op je schouder en lees nog even lekker mee!
Dierendag: feest voor je huisdier
Hond Gezond Stichting OOPOEH
Dierendagonderzoek: Vrouw verkies hond boven partner
Goed Doel Dierenvoedselbank
Writing Berries’ Boekenweek | Het boek waarvan je hond wil dat je het leest


Fijne Dierendag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden altijd eerst beoordeeld voordat ze worden geplaatst. Het kan dus even duren voordat je je reactie hier terugziet. Omdat ik graag een persoonlijk antwoord geef worden anonieme berichten op artikelen niet geplaatst.