vrijdag 13 februari 2015

Tattoos & Nailart om verliefd op te worden

Morgen is het Valentijnsdag, de dag van de liefde. Je mag iedereen waar je van houdt trakteren op iets leuks, zoals een knuffel, doosje chocolade of een kaartje. Ook kan Valentijn de dag zijn waarop je je liefde verklaart aan iemand of de dag waarop je als stelletje op een speciale manier je liefde wil vieren. De dag van de liefde kun je ook uiten met je uiterlijk. Bijvoorbeeld door middel van een mooie funicure of nailart. En wat dacht je van een leuke tattoo?


I love you funicure
Laat je eens inspireren door de verschillende nailarts die je op Internet (zoals Pinterest) kunt vinden. Of door deze van mij. De roze hartjes, zilveren stipjes en de panterachtige rode omlijningen heb ik met de fijne punt van een dotting tool gemaakt.



I love you tattoo
Ik hou van tattoos maar zou er nooit eentje echt durven zetten. De reden is simpel: ik denk dat ik er over een tijdje genoeg van krijg en dan zit je er toch wel mee. Gelukkig kan ik met de diverse stempels en bodymake-up van La Dot Cosmetics/Mrs Tattoo de leukste tijdelijke tattoos maken. Dit schattige hartje is natuurlijk perfect voor een Valentijns-tattoo. Alleen het hartje is al mooi, maar met de bodyglitter en speciale huidlijm van La Dot maak je er wel een heel spectaculaire tattoo van. Ik heb de hartjes op mijn onderarm gezet, maar je kunt ze natuurlijk ook sexy op je schouder (laten) plaatsen, op je borst of op een ander plekje naar keuze.



Fijne Valentijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden altijd eerst beoordeeld voordat ze worden geplaatst. Het kan dus even duren voordat je je reactie hier terugziet. Omdat ik graag een persoonlijk antwoord geef worden anonieme berichten op artikelen niet geplaatst.