maandag 2 januari 2023

Gelukkig Nieuwjaar! 🥂

De allerbeste wensen voor 2023 gewenst! Dat het maar een gezond, creatief, vrolijk jaar mag worden vol toffe uitjes. Mijn eerste uitje staat alweer op de planning voor dit jaar, want de Vakantiebeurs gaat door! Volgende week ga ik je daar alles over vertellen. Vandaag is het tijd om gewoon even met frisse blik vooruit te kijken… hoe lekker is dat! (foto: Berry de Nijs/Writing Berries)

De agenda is nog fris en leeg, al begint zich hier en daar alweer het een en ander te verschijnen op de pagina’s. Ik hou ervan. De agenda en ik weten allebei nog niet wat het jaar in petto heeft voor ons. Maar gaandeweg zullen we daar beide achter gaan komen. Ik hou van papieren agenda’s, omdat het voor mij meer overzicht geeft. Daarnaast is het fijn om het te gebruiken als een soort dagboek. Handig voor het schrijven van maand- en jaaroverzichten.

Qua rubrieken ga ik dit jaar niets veranderen hier op de website. Het nieuwe Uitgelicht doet het goed, evenals Genieten van… en Stadsbeeld. Er zijn nog genoeg dieren om over te schrijven voor Dier van de Maand en mijn hondje vormt ook nog altijd een bron van inspiratie voor Hond Gezond. Dus de acht artikelen per maand kun je blijven verwachten. Uiteraard weer aangevuld met heerlijk nieuws uit de dierentuinen, pretparken en musea. Ook ga ik kijken of ik weer eens een themaweek, zoals Shark Week en de Kinderboekenweek kan organiseren.

Voor nu wens ik jullie een heerlijke maand toe en een prachtig 2023. We gaan er weer wat moois van maken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden altijd eerst beoordeeld voordat ze worden geplaatst. Het kan dus even duren voordat je je reactie hier terugziet. Omdat ik graag een persoonlijk antwoord geef worden anonieme berichten op artikelen niet geplaatst.