maandag 31 december 2018

Writing Berries Maandoverzicht December

Het is alweer de laatste dag van de maand en ook nog eens de laatste dag van het jaar! De afgelopen maand is omgevlogen met heel veel leuke dingen. Zo bezocht ik het nijntje wintermuseum, mocht ik tijdens een InstaEmpty met andere bloggers/instagrammers genieten van Museum Meermanno/Huis van het Boek en bezocht ik wat magische winteravonden in de dierentuinen. Het jaar is overigens ook omgevlogen, met veel prachtige museum- en dierentuinbezoeken. Uiteraard begon het jaar met de Kerstbomenactie in DierenPark Amersfoort en de Vakantiebeurs en het eindigde afgelopen week in DierenPark Amersfoort en WILDLANDS voor hun spectaculaire lichtjesavonden. Het was een prachtig jaar, zowel zakelijk als persoonlijk. Ik wens al mijn lieve volgers en lezers een heel erg goed, spectaculair, mooi 2019 vol heerlijke dagjes uit. Maar voordat ik vanavond om middernacht proost op het aankomende jaar, eerst het maandoverzicht van de afgelopen maand, met veel dagjes uit. (foto: Berry de Nijs/Writing Berries)


Schrijftips voor het
Sinterklaasgedicht




Sinterklaasliedjes



Magische winteravonden
in de dierentuin



Genieten van de Kerstmarkt
op Kasteelpark Born



Brr… wat is het koud,
kom we gaan naar buiten



Bijzonder genieten van de InstaEmpty
in Museum Meermanno



Aankondiging 2019:
Rembrandt en het Mauritshuis



Lekker spelen in het
nijntje wintermuseum



Hond Gezond:
tips bij angst



Wereldprimeur: succesvolle anticonceptie bij vissen
in Burgers’ Ocean



DierenPark Amersfoort
lanceert Kerstsingle



Vrolijk muzikaal Kerstfeest
in Museum Speelklok



Goed Doel:
Jaaroverzicht 2018



Hond Gezond:
Jaaroverzicht 2018

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden altijd eerst beoordeeld voordat ze worden geplaatst. Het kan dus even duren voordat je je reactie hier terugziet. Omdat ik graag een persoonlijk antwoord geef worden anonieme berichten op artikelen niet geplaatst.