maandag 1 januari 2024

Gelukkig Nieuwjaar!

Gelukkig Nieuwjaar! En voor iedereen de beste wensen. Dat 2024 maar een mooi, creatief, gelukkig, vrolijk, muzikaal, beestachtig goed, liefdevol en vooral gezond jaar mag worden. Heb je goede voornemens gemaakt? Wees dan niet te streng voor jezelf, want dat levert alleen maar stress op. En stress… dat hebben we niet nodig in het nieuwe jaar. Dat is pas een goed voornemen! 2024 gaat vast weer mooie dingen met zich mee brengen. (foto: Berry de Nijs/Writing Berries)

Website voornemens

Ja, ik heb ook een paar voornemens gemaakt. Eentje daarvan is dat ik weer wat meer tijd wil inruimen om mooie artikelen te kunnen schrijven op mijn website. Er is nieuws genoeg, dus tijd om daar meer mee te doen. De vaste rubrieken blijven overigens, want die vind ik veel te leuk om te maken. Tips zijn natuurlijk altijd welkom voor de inhoud, dus laat gerust een reactie achter. Voor nu: maak er een fijn jaar van! En op naar heerlijke leuke uitjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden altijd eerst beoordeeld voordat ze worden geplaatst. Het kan dus even duren voordat je je reactie hier terugziet. Omdat ik graag een persoonlijk antwoord geef worden anonieme berichten op artikelen niet geplaatst.