vrijdag 10 augustus 2018

Bas Smit T-shirt voor het Prinses Máxima Centrum

Ja, ik heb hem ook hoor: het Bas Smit T-shirt van RUMAG voor het Prinses Máxima Centrum voor kinderoncologie. Je hebt vast wel iets gehoord over deze actie, want de T-shirts zijn bijna niet aan te slepen (ik moest er een week op wachten, wat ik in verband met deze actie helemaal niet erg vond). Ik kwam achter deze actie dankzij mijn liefde voor de Formule 1 en uiteraard voor de programma’s eromheen op Ziggo Sport. En zo leerde ik dus Robert Doornbos kennen, die met veel passie en plezier vertelt over downforce en overstuur. Die je mee neemt een rondje over het circuit via de simulator. En die een tijdje geleden ineens weg was, omdat hij met zijn dochtertje Jada naar het Prinses Máxima Centrum moest voor een behandeling… (foto: Berry de Nijs/Writing Berries)

Om het wat draaglijker te maken

De actie is ontstaan uit een geintje, maar heeft enorme proporties aangenomen, want zelfs Max Verstappen en Daniel Ricciardo (beide coureurs van het Red Bull team) hebben de shirts al gedragen. Bas Smit, oom van Jada, vastgoedhandelaar, social media icoon en de man van Nicolette van Dam, vond dat hij iets moest doen voor zijn nichtje en alle andere kindjes die dagelijks in het Prinses Máxima Centrum aanwezig zijn voor behandelingen. De opbrengst van de shirts gaat naar het centrum om daar de omgeving gezelliger te maken voor ouders en kinderen. Er is al voldoende geld opgehaald voor een groot aquarium, maar Bas wil ook nog een leuke speelheuvel buiten neer laten zetten.

Help ook mee

Omdat ik het een unieke en geweldige actie vind, heb ik ook een T-shirt besteld. De kwaliteit is hartstikke goed en het shirt zit gewoon lekker. Maar ik vind het vooral fijn dat ik iets voor alle kindjes heb kunnen doen die zo ziek zijn. Wil jij ook een Bas Smit T-shirt? Kijk dan op RUMAG.nl/webshop en bestel je shirt. Er zijn ook shirts in kindermaatjes voor jongens en meisjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden altijd eerst beoordeeld voordat ze worden geplaatst. Het kan dus even duren voordat je je reactie hier terugziet. Omdat ik graag een persoonlijk antwoord geef worden anonieme berichten op artikelen niet geplaatst.