woensdag 30 november 2022

Writing Berries Maandoverzicht November 2022

November is alweer voorbij! De tijd lijkt altijd te vliegen zo aan het einde van het jaar. Nu komt dat ook door overvolle dagen vol leuk schrijfopdrachten. Ik had gewoon bijna geen tijd om nieuwtjes te delen. Dat ga ik overigens volgende maand helemaal goed maken! Het levert een wat korter maandoverzicht op, maar wel eentje met mooie artikelen. Zo vierde ik afgelopen maand mijn 10 jarig jubileum en was er voldoende inspiratie voor een herfstig dagje uit. Morgen start de laatste maand van het jaar alweer. Ik ben benieuwd wat die maand ons allemaal gaat brengen. Voor nu wens ik je veel leesplezier met het Writing Berries Maandoverzicht November. (foto’s, mits anders aangegeven: Berry de Nijs/Writing Berries)

10 jaar Writing Berries 🥳

Hieperderpiep Hoera! Mijn tekstbureau Writing Berries bestaat 10 jaar! Naast freelance tekstschrijver werk ik ook als schrijfcoach en Dagje uit blogger. Dit alles heeft de afgelopen 10 jaar mooie momenten opgeleverd. En al ben ik soms wat bedolven onder deadlines, het blijft heerlijk om te doen!

Dagje uit in de herfst: kies een indoor uitje

Regen, hagel, sneeuw, harde wind; de herfst kan heel wispelturig en guur zijn. Gelukkig kun je dan ook naar een indoor uitje gaan. Een indoor uitje is nog lekker warm ook! Er is genoeg binnen te doen, dus doe met deze tips wat inspiratie op.

Uitgelicht | Klimrijk Brabant

Jaag familie, vrienden, de kinderen of collega’s eens de boom in bij Klimrijk Brabant. Dit uitje bestaat ook alweer 10 jaar en verrast in die tijd jong en oud met uitdagende klimtochten door de boomtoppen. Voor iedereen is er wel een parcours om van te genieten!

Dier van de Maand Kookaburra

De kookaburra is een bijzonder leuke vogel met een pientere blik en prachtig verendek. Hij valt vooral op door het geluid wat hij maakt. Dit lijkt namelijk op lachen, zoals wij mensen doen. Daarom heeft dit type ijsvogel de bijnaam Lachvogel gekregen. Ook is hij Dier van de Maand.

Genieten van sportevenementen

Ik ben dol op sport en kan op en top genieten van grote evenementen. Schaatsen bijvoorbeeld, maar ook het wielrennen vind ik helemaal te gek. Naar een sportevenement gaan, is tevens een heel leuk dagje uit om met vrienden of familie te ondernemen.

Hond Gezond 5 tips voor cadeautjes voor de feestdagen

Krijgt jouw hond of ander huisdier ook een cadeautje met Sinterklaas, Kerst of verjaardag? Het is vooral leuk dat je je hondje een beetje extra verwend. Vind je het leuk om een cadeautje voor de hond van een ander te kopen met de feestdagen? Met deze vijf tips zit je altijd goed.

Stadsbeeld Waterbeestjes

In het Waterwinpark in Terwijde liggen wel heel aparte dieren in het park. Het zijn namelijk zowel kunstwerken als speeltoestellen en ontzettend uitvergrote diertjes. Ze geven kleur aan het bijzondere park en passen er helemaal in het thema.

Goed Doel Proyecto Washu

In Ecuador zet Proyecto Washu zich in voor het behoud van het regenwoud en al haar bewoners, waaronder de bruinkopslingeraap. Deze apen worden ernstig in hun voortbestaan bedreigd. Dankzij het WILDLANDS Natuur en Educatie Fonds kan deze stichting veel goeds doen.

Schrijfcoachtip Rijmwoorden kiezen

Zit niet met je handen in het haar, dit artikel vol rijmtips staat voor je klaar. En zo schrijf je wellicht, veel gemakkelijker een tof Sinterklaasgedicht. Lees het snel en ga lekker rijmen, het lukt je vast om zo verschillende zinnen aan elkaar te lijmen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden altijd eerst beoordeeld voordat ze worden geplaatst. Het kan dus even duren voordat je je reactie hier terugziet. Omdat ik graag een persoonlijk antwoord geef worden anonieme berichten op artikelen niet geplaatst.