dinsdag 6 december 2016

Bio-Oil test update: dag litteken

Drie maanden geleden begon ik met het gebruiken van Bio-Oil als een test voor mijn weblog. In het begin was ik een tikkeltje sceptisch over deze huidolie, maar na een paar weken sloeg dat direct al om in enthousiasme: het werkt echt. En naarmate de tijd verstreek, werd ik steeds blijer met het vooruitzicht dat het litteken van mijn blindendarmoperatie steeds vager werd. Nu zijn we drie maanden verder en… (foto’s: Berry de Nijs/Writing Berries)

Da-hag litteken
…kun jij het nog zien? Ik ook bijna niet. Zelfs de wat hardere plekjes in de huid zijn heel wat zachter geworden en minder aanwezig. Ik denk dat als ik nog even doorsmeer, de huid en het lelijke litteken nog soepeler en mooier zal worden. Ik ben heel blij dat ik Bio-Oil heb mogen uittesten en dat ik mijn ervaringen heb kunnen delen. Als je zelf een lelijk litteken hebt of striae of andere oneffenheidjes op je huid, twijfel dan niet en koop een flesje Bio-Oil. Het helpt echt. Ik smeer nog even lekker door, het flesje is nog lang niet leeg.

Meer lezen over mijn Bio-Oil test? Klik op de onderstaande afbeeldingen en volg mijn ervaringen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden altijd eerst beoordeeld voordat ze worden geplaatst. Het kan dus even duren voordat je je reactie hier terugziet. Omdat ik graag een persoonlijk antwoord geef worden anonieme berichten op artikelen niet geplaatst.