vrijdag 12 september 2014

Lekkere luchtjes voor hem, haar en de was

De zomer is in haar nadagen en de herfst begint zachtjes aan haar intrede te doen. Tijd om ook zo zoetjes aan van garderobe te wisselen, maar ook van parfum. In de zomer mogen geuren lekker flirterig en licht zijn, terwijl de herfst en winter vragen om heerlijk volle geuren die wat langer blijven hangen. Net zoals de late herfstzon die zo heerlijk behaaglijk en warm kan aanvoelen. De geuren voor de komende herfst en winter zijn ook zeker heerlijk. Dit keer eentje voor hem, eentje voor haar en eentje voor de was.


Robijntje & Kleintje een dynamisch duo
Twee geliefde producten zijn eindelijk samen! Zwitsal en Robijn hebben de handen ineen geslagen voor het ultieme wasproduct: Robijn met Zwitsalgeur! De lijn bestaat uit een vloeibaar wasmiddel, de wasverzachter en de geurbuiltjes. Eigenlijk hoef je verder weinig te zeggen. Liefhebbers van beide producten weten hoe lekker Zwitsal ruikt – daar hoef je geen baby voor te zijn – en hoe lekker zacht Robijn wast. Een win-winsituatie. De was doen was nog nooit zo lekker.



Voor kampioenen
Het WK is allang achter de rug, maar de gladiatoren van het voetbal zijn al weer een aantal weken in de arena’s aan het voetballen. De ene ploeg wat moeizamer dan de ander, maar het levert hoe dan ook glorieuze wedstrijden op. De competitie die misschien wel het meest tot de verbeelding spreekt is de Champions League. De competitie waarin de grootste ploegen van de Europese voetbalcompetities de strijd met elkaar aan gaan. Een competitie waaraan alleen kampioenen mee mogen doen. Adidas – een van de grootste sponsors van voetbal wereldwijd – brengt ter gelegenheid van deze competitie de limited edition Champions League eau de toilette (in 50 en 100 ml) en after shave (ook in 50 en 100 ml) uit. Zoals je van Adidas mag verwachten is de geur lekker fris, sportief en easy to wear voor mannen van alle leeftijden.


Katy’s harnas
Katy Perry is een zangeres van wereldformaat. Haar te gekke shows en unieke, karaktervolle persoonlijkheid zorgen ervoor dat je haar niet snel zal vergeten. En als een echte pop queen heeft ze natuurlijk ook een eigen geurlijn. Vorig jaar introduceerde ze haar eerste geur: Killer Queen. Een heerlijk poederig, maar zwaar parfum. De opvolger heet Royal Revolution en is gehuld in prachtig koninklijk blauw. Het idee achter de geur? ‘Op een bepaalde manier is het dragen van een parfum alsof je een onzichtbaar luxueus harnas aantrekt. Ik wil dat Royal Revolution vrouwen inspireert om hun eigen regels te bepalen en zich te laten doordringen van het idee dat schoonheid en zelfvertrouwen hun geheime wapen kan worden,’ aldus Katy zelf. De luxe geur bestaat voornamelijk uit heerlijke bloemen en sappige vruchten met als slotakkoord de heerlijk warm, zoete geur van de vanille orchidee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden altijd eerst beoordeeld voordat ze worden geplaatst. Het kan dus even duren voordat je je reactie hier terugziet. Omdat ik graag een persoonlijk antwoord geef worden anonieme berichten op artikelen niet geplaatst.