dinsdag 30 september 2014

Doe mee & Win: schort van Gifts & More

Ja! Ik heb hem hoor. Mijn eigen Full Color schort van Gifts & More! En het wordt alleen maar leuker: ik mag er ook eentje weggeven. Ben jij een dierenliefhebber, sta je graag in de keuken en wil je dit schort met Dierendag in huis hebben zodat je een lekker hapje kan koken voor je lieve viervoeter? Let dan goed op.

1. Ga naar mijn Facebook pagina: Facebook.com/WritingBerries (als je er toch bent en je hebt het nog niet gedaan, kun je mijn pagina meteen een LIKE geven)
2. Beantwoord de vraag over dit schort.
3. Dit kan tot uiterlijk donderdag 2 oktober 2014. Vrijdag kies ik uit alle goede inzendingen een winnaar en zal het schort direct op de bus doen.

Makkie toch?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden altijd eerst beoordeeld voordat ze worden geplaatst. Het kan dus even duren voordat je je reactie hier terugziet. Omdat ik graag een persoonlijk antwoord geef worden anonieme berichten op artikelen niet geplaatst.