zondag 31 juli 2016

Writing Berries Maandoverzicht Juli

Hallo heerlijke juli-maand met je zomerse buien en warme dagen. Ik heb op professioneel vlak van je genoten dankzij de mooie opdrachten waar ik mee bezig ben en de leuke blogs (zelfs een Doe Mee & Win actie!) die ik de afgelopen maand heb mogen schrijven. Maar dat niet alleen, op persoonlijk vlak was juli ook heerlijk. Want ik ben net terug van 2 gezellige en welverdiende weken vakantie. De reis ging naar Bretagne en daar zal ik de komende maand zeker aandacht aan gaan besteden. Omdat het vandaag de laatste dag van de maand is, vatten we deze uiteraard samen in een mooi maandoverzicht. Kun je alles vanuit je luie stoel op het balkon, in de achtertuin, aan het zwembad of op het strand nog eens rustig nalezen! (foto: Berry de Nijs/Writing Berries)



Writing Berries
Gedichtenservice



Eerste hulp bij
gestrande dieren aan zee



Top 10 meest vergeten spulletjes
in vakantiewoningen



Newby Mango & Strawberry ijsthee:
Zomer in je glas



Zen
aan zee



Uitjes
voor de Zomervakantie



We gaan op reis en nemen mee…
Een goed humeur voor onderweg



Apenheul viert
45ste verjaardag



Zomervakantie?
Ook tijd voor een verkleedfeestje



Hond Gezond:
Zwemmen!



Maak het strand schoon
tijdens de Boskalis Beach Clean Up tour



Internationale Dag van
de Tijger



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden altijd eerst beoordeeld voordat ze worden geplaatst. Het kan dus even duren voordat je je reactie hier terugziet. Omdat ik graag een persoonlijk antwoord geef worden anonieme berichten op artikelen niet geplaatst.