Meer dan 130.000 mutsjes werden er afgelopen jaar gebreid voor De Goedgemutste Breicampagne van Innocent voor het Nationaal Ouderenfonds. En vandaag sieren ze alle kleine smoothies van Innocent in de schappen van Albert Heijn, AH to Go en de Kiosk op de Nederlandse stations. De kleine kunstwerkjes staan er voor het goede doel en zijn weer allemaal te leuk om naar te kijken. Van iedere verkochte Goedgemutste smoothie gaat er weer € 0,20 cent naar het Nationaal Ouderenfonds. (foto’s: Innocent)
Gebreide kunstwerken
Er is weer veel liefde en tijd in de verschillende mutsjes gestoken. De een is nog leuker dan de ander. Van vrolijk gekleurde streepjes tot Minions en andere populaire figuren en knutsels. Er is weer heel veel werk van gemaakt. Het leukste van de mutsjes is dat je er thuis weer andere dingen mee kunt doen. Geef ze aan de kinderen als hoofddeksel voor knuffels en poppen. Ook gezellig: een geheel versierde fruitmand met goedgemutste mandarijnen. Meer tips voor het hergebruiken van de mutsjes lees je in het artikel Wat doe je met de wollen mutsjes? van vorig jaar. Je kan de mutsjes natuurlijk ook bewaren en eind dit jaar opnieuw opsturen voor de Goedgemutste Breicampagne!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Bedankt voor je reactie! Reacties worden altijd eerst beoordeeld voordat ze worden geplaatst. Het kan dus even duren voordat je je reactie hier terugziet. Omdat ik graag een persoonlijk antwoord geef worden anonieme berichten op artikelen niet geplaatst.