vrijdag 19 augustus 2016

Internationale Dag van de Orang Oetan

Als ik in Ouwehands Dierenpark of Apenheul ben, dan moet ik echt een bezoekje brengen aan de Orang-oetans. Deze prachtige mensapen met hun vriendelijke gezichten en kleine gebaren kunnen zo indringend naar mij kijken. De manier waarop ze met hun kinderen omgaan, elkaar groomen en knuffelen, voor elkaar zorgen. Dat vind ik prachtig om te zien. Vorig jaar schreef ik een mooi blog met leuke weetjes over deze prachtige mensapen. Laten we hen in het wild ook eens een helpende hand toesteken. (foto: Berry de Nijs/Writing Berries - Apenheul)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden altijd eerst beoordeeld voordat ze worden geplaatst. Het kan dus even duren voordat je je reactie hier terugziet. Omdat ik graag een persoonlijk antwoord geef worden anonieme berichten op artikelen niet geplaatst.