maandag 31 augustus 2015

Writing Berries Maandoverzicht Augustus

Het is vandaag de laatste dag van augustus en dat betekent twee dingen. Eén: morgen ben ik jarig (hieperdepiep hoera), en twee: het is weer tijd om even terug te kijken op een schitterende maand. Net als juli mocht ik in augustus een heel mooie grote opdracht schrijven. Hierdoor viel er in deze maand wel minder te lezen hier op het weblog van Writing Berries. Deze maand mocht ik wel naar de opening van de bijzondere tentoonstelling Zeebonken & Strandgasten in de Mesdagcollectie (links vind je zoals altijd hieronder) en vierden we drie internationale dierendagen. Ik hoop dat jullie de artikelen weer net zo leuk vonden om te lezen als dat ik het vond om alles te schrijven. Hieronder vind je weer een overzicht met alle links, zodat je je favoriete artikelen nog een keertje rustig kunt nalezen. Op naar weer een mooie maand!



Hydrateren
in de zomer



Shopping Honey:
Honing van het huis



Spectaculaire slo-mo’s,
Cheeta’s op reis & Bottendag



Zomertrends:
Glanzende nagels & Smokey eyes



Internationale Dag
van de Leeuw



Internationale Dag
van de Olifant



De Mesdag Collectie presenteert:
Zeebonken & Strandgasten



Naar zee
en de hond mag mee



Internationale Dag
van de Orang-Oetan



Breien voor
het Nationaal Ouderenfonds

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden altijd eerst beoordeeld voordat ze worden geplaatst. Het kan dus even duren voordat je je reactie hier terugziet. Omdat ik graag een persoonlijk antwoord geef worden anonieme berichten op artikelen niet geplaatst.