vrijdag 31 augustus 2012

Verjaardagsoutfit

Kun je het je voorstellen? Morgen begint september alweer. We gaan zo zachtjes aan weer onze zomergarderobe verwisselen voor de herfst- en winterkleding. Mouwloze topjes krijgen weer mouwen, de broeken worden weer langer, de schoenen warmer. Het is tijd voor nazomer en een nieuw jaargetij. Heerlijk. Ik vier de komst van september ieder jaar opnieuw. Want 1 september is mijn verjaardag. Deze Fashion Friday besteed ik daarom met liefde aan: mijn verjaardagsoutfit. Omdat het best nog warm kan zijn, is het soms een beetje zoeken naar een outfit. Ook is het soms zoeken om iets nieuws naar mijn zin te vinden, immers de herfstmode is vaak wat somber of sober. Behalve dit jaar! Wat een knalkleuren! En vooral heel veel blauw en rood. Heerlijk! Mijn outfit zal bestaan uit een kimonotuniek en capri van M&S Mode en Visions enkellaarsjes met sleehak. Ik kan niet wachten tot morgen!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden altijd eerst beoordeeld voordat ze worden geplaatst. Het kan dus even duren voordat je je reactie hier terugziet. Omdat ik graag een persoonlijk antwoord geef worden anonieme berichten op artikelen niet geplaatst.