vrijdag 12 januari 2018

Nieuw: writingberries.nl

Het is soms een hele mond vol als mensen mij naar mijn website vragen: writingberries punt blogspot punt com. Ik merk dan vaak dat men halverwege mijn zin al met een vraagteken boven het hoofd aankijken of afhaken. Logisch, want het zijn heel veel woorden. Daarom werd het tijd voor een andere website. Nee, dit blog blijft natuurlijk bestaan. Maar wil je meer informatie over mijn diensten als freelance tekstschrijver of schrijfcoach? Dan ben je van harte welkom op WritingBerries.nl!
(foto: Berry de Nijs/Writing Berries)

Van vele markten thuis

Kijk, dat klinkt toch een stuk simpeler en lekkerder: writingberries punt nl. Het moest er nu wel een keer van komen, want op deze manier kan ik de tweedeling tussen blog en tekstbureau nog duidelijker neerzetten. En na 5 jaar werd het tijd voor een website nietwaar. Uiteraard vind je op WritingBerries.nl ook links naar de laatste artikelen hier op het weblog. Andersom zal ik mijn schrijfcoaching, freelance tekstschrijverdiensten en gedichtenservice ook op het blog blijven promoten. Zo blijf jij altijd op de hoogte van mijn schrijfavonturen.

Writing Berries op Internet

Vind en volg mij overal op Internet:
WritingBerries.blogspot.nl voor de leukste reportages, nieuwsberichten en foto’s van dagjes uit in Nederland (en omstreken). Iedere maandag een lifestyle, Hond Gezond of Goed Doel blog en regelmatig leuke schrijfcoaching tips.
WritingBerries.nl voor de zakelijke kant van mijn schrijfavonturen. Heb je een tekst nodig? Wil je een schrijfcoachsessie aanvragen? Of ga ik voor je aan de slag met het schrijven van een gelegenheidsgedicht? Op WritingBerries.nl vind je alle informatie die je nodig hebt.
Facebook voor het laatste nieuws op gebied van dagjes uit, Writing Berries on the road en natuurlijk ben je daar als eerste op de hoogte van nieuwe artikelen op mijn blog en nieuwe zakelijke acties van het tekstbureau.
Instagram voor on the road foto’s, links naar de laatste artikelen en mooie bijbehorende foto’s.
Twitter voor retweets van interessante tweets op het gebied van dagjes uit en natuur, maar ook voor links naar de laatste artikelen en ontwikkelingen op WritingBerries.nl en WritingBerries.blogspot.nl.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden altijd eerst beoordeeld voordat ze worden geplaatst. Het kan dus even duren voordat je je reactie hier terugziet. Omdat ik graag een persoonlijk antwoord geef worden anonieme berichten op artikelen niet geplaatst.