vrijdag 12 augustus 2016

Internationale Dag van de Olifant

Het is vandaag de Internationale Dag van de Olifant. Wist je dat er dagelijks heel veel olifanten worden doodgeschoten alleen maar voor hun ivoor? En dat terwijl die lange slagtanden niets meer zijn dan tanden, zoals jij en ik ze ook in ons mond hebben staan. Vorig jaar schreef ik al een mooie ode aan de olifant met het artikel
Internationale Dag van de Olifant. Hier vind je ook veel mooie foto's die ik door de jaren heen in verschillende dierentuinen heb gemaakt. Want ja, ik vind olifanten prachtige dieren en het stropen van deze dieren moet maar eens afgelopen zijn. Help jij ook mee om de olifant te beschermen? Adopteer dan eens symbolisch een olifant via het Wereld Natuur Fonds en kijk wat je nog meer kan doen om deze prachtige, zachtaardige dieren te helpen.

(foto: Berry de Nijs/Writing Berries - Safaripark Beekse Bergen)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden altijd eerst beoordeeld voordat ze worden geplaatst. Het kan dus even duren voordat je je reactie hier terugziet. Omdat ik graag een persoonlijk antwoord geef worden anonieme berichten op artikelen niet geplaatst.