vrijdag 20 maart 2015

De Knuffelsjaal

Ik ben helemaal verslaafd aan mijn knuffelsjaal van Shoeby. Lekker warm, heerlijk zacht en met sneeuwpanterprintje. En je kunt er bijna helemaal in weg kruipen. Deze sjaal is niet zomaar een sjaal, maar een sjaal/cape/omslagdoek van fleece. Heerlijk. Lekker voor 's avonds op de bank als het koud is, over je jas in het lentezonnetje en straks tijdens zwoele zomeravonden op terras. Maar ik heb nog meer van deze knuffelsjaals. Zoals de wollen omslagdoek van MS Mode. En wanneer het ietsje lichter mag dan heb ik een grote vierkante omslagdoek van katoen met franjes en verschillende printjes. Heerlijk om in weg te dromen. Welke vind jij het leukste?



Foto’s: Shoeby & MS Mode

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden altijd eerst beoordeeld voordat ze worden geplaatst. Het kan dus even duren voordat je je reactie hier terugziet. Omdat ik graag een persoonlijk antwoord geef worden anonieme berichten op artikelen niet geplaatst.