vrijdag 30 januari 2015

Memory Locket: sieraad vol herinneringen

Van de week vond ik iets heel leuks op Internet en wel bij Shoppe.nl. Het is een sieraad met de naam Memory Locket, of te wel herinneringen medaillon. In tegenstelling tot gewone medaillons van goud of zilver, is deze transparant met een goudkleurige of zilveren rand. Het medaillon opent en sluit gemakkelijk dankzij een paar sterke magneten. Er zijn rondjes, hartjes en medaillons in de vorm van een botje. Er zijn kettingen en sleutelhangers. Maar het allerleukste komt eigenlijk nog: je kunt de medaillons zelf vullen met bedeltjes: floating charms.


Voor mijn hondjes
Er is een ruime keuze aan floating charms: voor dieren, hartjes, voor je kindjes… zo maak je bijvoorbeeld een locket met herinneringen aan die leuke vakantie, de liefde van je leven, je kinderen of je huisdieren. Ik heb gekozen voor een medaillon in de vorm van een hondenbotje en vijf verschillende floating charms. Deze heb ik mijzelf cadeau gegeven, maar de Memory Locket is ook een zeer geschikt cadeau voor Moederdag, Valentijnsdag en iedere andere bijzondere gelegenheid. Bovendien is het een tijdloos sieraad dat je makkelijk met je favoriete outfits kunt combineren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden altijd eerst beoordeeld voordat ze worden geplaatst. Het kan dus even duren voordat je je reactie hier terugziet. Omdat ik graag een persoonlijk antwoord geef worden anonieme berichten op artikelen niet geplaatst.