vrijdag 19 december 2014

Writing Berries weekoverzicht

Wanneer het een hele drukke blogweek is geweest, vol lange artikelen dan vind ik het extra leuk om de week eens even samen te vatten. Dus in plaats van een reguliere Fashion Friday nu een soort Flashback Friday met daarin even kort alles wat er de afgelopen week te lezen viel op Writing Berries. En we beginnen bij vorige week vrijdag (om dan toch maar de week helemaal vol te maken). Wil je een artikel (her)lezen, klik op de tussenkopjes en geniet.


vrijdag 12 december
Mode must have: de foute kersttrui
Hoewel het breiproces soms heel ingewikkeld is, wordt de trui met sneeuwvlokken en rendieren ook bestempeld als de foute kersttrui. En helemaal wanneer deze trui is gecombineerd met lichtjes en een grote kerstboom… Een trui waarin je niet betrapt zou willen worden dus. Toch is deze trui weer helemaal terug van weggeweest en is het nu zelfs een heuse mode must have! Geniet dus snel van je nieuwe foute trui, die nu helemaal goed is.

zaterdag 13 december
1001 Inventions: de Gouden Eeuw van de Moslim beschaving
Vorige week vrijdag was ik te gast bij de Post Rotterdam voor een heel bijzondere tentoonstelling over de Gouden Eeuw van de Moslim beschaving. Wist je dat veel moderne apparaten hun oorsprong kennen in deze beschaving? Je ontdekt het allemaal en meer als je luistert naar de wetenschappers (zowel mannen en vrouwen) van weleer. Tijdens deze betoverende tentoonstelling ben je echt even helemaal terug in de tijd.

maandag 15 december
Stook een romantisch vuurtje
In het Maandag Mini Magazine (het openingsartikel van een week vol schrijfplezier) besprak ik de open haard en de buitenhaard. Maar ook kreeg je tips om veilig van vuur te kunnen genieten. Een haardvuur of een zee van kaarsen is natuurlijk heel gezellig. Maar ook zeer vriendelijk licht. Daarnaast geeft het ook veel warmte af. Heerlijk zo in deze koude dagen. En extra gezellig met de komende feestdagen!

dinsdag 16 december
Terug in de tijd: Giants of the Ice Age
Afgelopen maandag was ik te gast in Amsterdam Expo bij Giants of the Ice Age, en ja daar moet dan snel een reportage over worden geschreven. Daarom kon je dinsdag lezen over mijn belevenissen tijdens deze prachtige en vooral spannende tentoonstelling. Waan je even een Neanderthaler in de ijstijd en wees op je hoede voor beren, grottenleeuwen en sabeltandtijgers! Want eerlijk, je weet niet wat je achter de volgende deur weer te wachten staat.

woensdag 17 december
Glitter & Glamour 2014: sprankelende feestdagenlooks
Woensdag was het weer zover: het jaarlijke Glitter & Glamour blog kwam online! Een van de leukste artikelen voor mij om te maken, omdat ik allerlei leuke, nieuwe en bijzondere producten met jullie mag delen. En dit keer mag ik nog wat weggeven ook! Surf voor de winactie even naar Facebook en maak kans op 1 van de 5 Rimmel London Glitter Bomb topcoats. Je mag ook voor iemand anders mee doen natuurlijk!

donderdag 18 december
Kerstvakantie? Ga er lekker op uit!
En ja, waar kun je je mooiste sprankelende feestdagenlook het beste showen? Juist tijdens een gezellig kerstuitje. Tijdens de kerstvakantie (en sommige parken ook nog lang erna) kun je in diverse dierenparken en pretparken allerlei bijzondere dingen beleven. Denk hierbij aan rondleidingen en speciale activiteiten in onder meer DierenPark Amersfoort en de Orchideeënhoeve. Ook de Winter Efteling en Dierenpark Emmen komen aan bod. Ik bracht in totaal 11 van uitjes samen in één artikel.

Dat was een bomvolle week! Ik heb er van genoten. Ik hoop jullie ook.
Geniet van je weekend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden altijd eerst beoordeeld voordat ze worden geplaatst. Het kan dus even duren voordat je je reactie hier terugziet. Omdat ik graag een persoonlijk antwoord geef worden anonieme berichten op artikelen niet geplaatst.