vrijdag 5 december 2014

Sinterklaas Funicure

Het is pa-pa-pa-pa-pa-pa-Pakjesavond! Het leukste feest van het jaar is hier en het is tijd om groots uit te pakken en om wat extra’s aan jezelf te doen. Maar ja, als je wat ouder bent dan zijn Pietenpakjes niet echt meer in de mode (natuurlijk wel voor je kinderen), dus dacht ik aan een Sinterklaas funicure! Op Pinterest vind je heel veel leuke voorbeelden van nailart voor Pakjesavond. En dat inspireerde mij ook weer om wat leuks te maken. Heel simpel, met een paar kleuren nagellak en natuurlijk een dotting tool om mee te kunnen tekenen. Dat is vaak meer secuur dan direct te lakken.


Ik heb op mijn linkerhand een mijter gemaakt met rood (NYC Red me the News) en goud (Sally Hansen Gilty Pleasure) en vier Pietjes (zwart Catrice Black To The Routes) met verschillende mutsjes: groen (essence Beijos de Brazil), geel (Catrice Limited Edition Glamazonia Lime Heart Is Beating Like A Jungle Drum), blauw (essie Beach Bum Blu) en roze (Rimmel London Rita Ora Collection Don’t Be Shy). Na het drogen heb ik nog wat veertjes getekend. Rechts heb ik alle nagels wit gelakt (Rimmel London Rita Ora Collection White Hot Love) en wat Sintsnoepjes getekend met roze (NYC Raspberry Ice Cream) en natuurlijk donkerbruin (Limited Edition OPI Get In The Expreso Lane).




Fijne Pakjesavond allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden altijd eerst beoordeeld voordat ze worden geplaatst. Het kan dus even duren voordat je je reactie hier terugziet. Omdat ik graag een persoonlijk antwoord geef worden anonieme berichten op artikelen niet geplaatst.