vrijdag 3 oktober 2014

Hippe hondjes & baasjes

Morgen is het dierendag! Heb jij al een leuk cadeautje gekocht voor je lieve vriendje? Misschien wel wat lekkers, iets nieuws om mee te spelen of een nieuw truitje. Mijn hondje is echt een jongetje. Hij houdt van graven, rollen door het gras en spelen. Met zijn twee en een half jaar is het niet het type dat het snel koud heeft. Hij draagt eigenlijk alleen een jasje als het echt keihard regent of als het echt heel koud is. En natuurlijk met Halloween. Het hondje waarmee ik voorheen mijn leven mocht delen, trok ik regelmatig een nieuw shirtje of truitje aan. Al was het maar dat hij het met zijn bijna 17 vaker koud had en zo’n jasje om hem heen wel lekker vond zitten. Wellicht als ik weer zo gezegend bent met Sammie dat hij op latere leeftijd ook vaker kleertjes zal dragen. Wie zal het zeggen? Maar dan wel een beetje trendy natuurlijk.


Doggie Vogue
Een hele leuke, Amerikaanse webwinkel waar je echt alles voor je hond kunt vinden is Doggie Vogue. Van schattige Halloween kostuums tot hippe stropdasjes en van gekke riempjes en halsbandjes tot trendy bling bling. Echt alles vind je in deze shop. Uiteraard met handige maattabel – want de kleding mag niet te strak zitten. Daarnaast vind je in de shop ook draagtassen en buggy’s, lekkere snacks en mandjes. Let wel: de kleding en accessoires zijn erg leuk, maar er hangt een aardig prijskaartje aan als het gaat om verzendkosten. Ook in Nederland zijn er kleertjes voor de hond te koop, maar het assortiment is aanzienlijk kleiner. (foto: Doggie Vogue)

Hip vervoer
Toen mijn Sammie nog een puppy was, droeg ik hem rond in een ruime schouder koffer. Maar na zijn groeispurt paste hij daar met een half jaar al bijna niet meer in. Nu rij ik meneer rond in zijn eigen Puppy Buggy van InnoPet. Naast draagtassen en buggy’s heeft dit hippe merk ook fietsaanhangertjes, trolleys en mandjes. Zo kun je je hondje makkelijk overal mee naar toe nemen, zowel op de fiets, als lopend en in de bus of trein. Ik gebruik mijn buggy vooral als ik naar het Winkelcentrum, de stad of markt ga, maar ook in de dierentuin. Wordt mijn woeffie tenminste niet onder de voet gelopen. (foto: Berry de Nijs)

Tip: wanneer je een kleine hondje in je handtas mee wilt nemen, koop dan een speciale tas voor je hondje, waar je ook wat spulletjes van je zelf in kwijt kunt. Deze tassen zijn speciaal ontworpen voor pups en kleine hondjes, waardoor je zeker weet dat je je schatje veilig en zonder oververhit te raken met je mee kunt nemen.

Lekkere kussens
Na een dagje uit, een uurtje spelen of een flinke wandeling wil je rakker natuurlijk lekker een dutje doen. Een eigen bedje, zoals een kussen of mandje, is dan heel belangrijk. Overigens is een eigen mandje altijd belangrijk, want het is het eigen plekje van je hond. Hier kun je zijn of haar speelgoed verzamelen en kan je hondje lekker tot rust komen. De bijzondere Viallini kussens zijn heerlijk zacht, lekker warm en hebben een design waar je blij van wordt. Zo lijkt het alsof je hondje op een stuk hout of steen ligt te slapen. Maar er zijn ook andere leuke designs die helemaal bij jouw interieur passen. (foto: Viallini)

Greatergood
En ben je op zoek naar leuke accessoires waar je ook nog eens het goede doel mee steunt? Kijk dan eens op Greatergood Store. Je vindt er allerlei leuke kleding en accessoires met hondenpootjes en kattenvoetjes erop. En je steunt dieren in nood. Snelle verzending, weinig kosten en goede service. (foto: Greatergood)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden altijd eerst beoordeeld voordat ze worden geplaatst. Het kan dus even duren voordat je je reactie hier terugziet. Omdat ik graag een persoonlijk antwoord geef worden anonieme berichten op artikelen niet geplaatst.