vrijdag 1 augustus 2014

Ik hou van blauw

In de jaren 80 van de vorige eeuw zongen we met zijn allen uit volle borst: Giroblauw past bij jou. Nu was in die tijd knalblauw ook echt een modekleur in de kleding en de cosmetica. En dan hebben we het ook echt over knalblauw. Als liefhebber van blauw vond ik dat toen al een leuke trend, maar ja, in de jaren 80 gebruikte ik nog geen make-up. Dat kwam pas in de jaren 90. Kun je nagaan hoe blij ik ben dat trends altijd terugkeren en we deze zomer volop kunnen genieten van blauw. IJsblauw, oceaanblauw, koekiemonster blauw, turquoise, aqua en middernachtsblauw… je vindt het allemaal terug in mijn make-uptasje. Ik zet een paar van mijn blauwe, zomerse favorieten op een rijtje.




Nagellak
Essie nummer 96 Beach Bum Blu
Rita Ora 60 seconds Color Rush Nailpolish 823 Blindfold Me Blue, 863 Do Not Disturb en 853 Pillow Talk
Rimmel London Salon Pro 145 Johnny, Be Good!
NYC Disco Inferno Top Coat 003 Disco Inferno

Eyeliner
e.l.f. Cream Eyeliner Teal Tease
Bourjois Regard efet Métallisé 54 Blue Clinquant
essence Wave Goddess 2 in 1 eyeliner, 01Life Is Better When You Surf, 02 Have A Break Or Two en 03 Stand Up And Paddle

Oogschaduw
essence Wave Goddes soft touch eyeshadow 01 Have A Break, 02 Crush On Blue en 03 Stand Up And Paddle
essence 30 Happy Hour (metallic effect)
Gosh Q 53 Aloha

Mascara
Miss Sporty Fabulous Lash Extreme Turquoise (002) Mascara

Hoewel het leuk is om veel blauw met elkaar te combineren, kies ik er toch meestal wel voor om het te combineren met zilver, poederig roze, lichte gouden glittertjes of zacht geel. Want ja, ik hou van blauw, maar ook van heel veel andere kleuren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden altijd eerst beoordeeld voordat ze worden geplaatst. Het kan dus even duren voordat je je reactie hier terugziet. Omdat ik graag een persoonlijk antwoord geef worden anonieme berichten op artikelen niet geplaatst.