dinsdag 29 april 2014

Trendy nagellak van Rita Ora & Rimmel

Ein-de-lijk! Ik mag eindelijk vertellen over het doosje met lakjes waar ik al een tijdje van aan het genieten ben. Misschien heb je al eens op mijn Instagram een nailart design voorbij zien komen met de mededeling dat ik niet kon vertellen welke kleuren ik heb gebruikt, omdat dat officieel nog niet kon. Vandaag mag ik vertellen welke kleuren dat waren. Namelijk de fantastische lakjes van de Rita Ora Colour Rush lijn van Rimmel London!


Hot right now
Rita Ora is – zoals ze zelf ook zingt met DJ Fresh – Really Hot right now. Ze is misschien wel de hipste singer/songwriter van dit moment. Met haar exotische looks, heldere stem en eigenzinnige look verovert ze op dit moment de hitlijsten. Haar look past perfect bij Rimmel London, het trendsettende make-upmerk wat perfect aanvoelt wat er ‘in’ is. En aangezien Rita zelf ook uit Londen komt was de connectie snel gemaakt. En dat resulteerde in een unieke samenwerking. De Colour Rush Lip Balm in de kleur The Redder The Better is Rita’s favoriet. Maar voor haar nagels mag ze graag afwisselen. En daarom ontwikkelde ze samen met Rimmel de Nail Collection by Rita Ora. 12 coole en hete kleuren waar je spontaan verliefd op wordt.

Get the London Look, Rita style!


Dry in 60 seconds
De 60 seconds Colour Rush Nail Polish uit de Rita Ora collectie drogen in maar liefst zestig seconden! Dat is dus lakken en zonder wapperen de deur uit. De kleuren dekken in één keer, maar een tweede laagje kan natuurlijk geen kwaad. De lijn bestaat uit 12 kleuren, waarvan 6 koele tinten en 6 hete kleuren die samen de so cool, so hot persoonlijkheid van Rita opsommen. Rita heeft zelf de kleuren uitgekozen en een naam gegeven. Zo drukte ze haar stempel op iedere kleur. En daarom heeft Rimmel haar ook maar op iedere flacon gedrukt: als Britse postzegel die kleurt bij de nagellak in het flesje. De kleuren hebben spannende en sexy namen, namelijk White Hot Love (wit), Lose Your Lingerie (ijsroze), Pillow Talk (ijsblauw), Breakfast in Bed (ijsgroen), Let’s Get Nude (beige), Don’t Be Shy (fuchsia), Raw As Night (felrood), Blindfold Me Blue (donkerblauw), Do Not Disturb (groenblauw), Rita Rouge (donkerrood), Oragasm (oranje) en Midnight Rendezvous (paars). En kun je niet kiezen? Lak dan je nagels in verschillende kleuren, net zoals Rita!




Funicure met Rita Ora nail polish
Omdat deze nagellak zo snel droogt en mooi dekt, is het ideaal om te gebruiken voor verschillende funicure’s. Daarbij komt ook nog eens dat de pasteltinten vol zijn van kleur en een kleine shimmer bevatten, waardoor ze de ideale basis vormen voor panterprintjes. Ik heb met de Rita Ora lijn al verschillende funicure ontwerpen gemaakt. Eigenlijk heb ik alleen als extra kleur zwart toegevoegd. Zo dient de White Hot Love (dé kleur van Rita) als basis voor de zebra of witte tijger nailart en heb ik een Koekiemonstertje gemaakt met dezelfde kleur wit en het Blindfold Me Blue-blauw. En de Pink Panther bestaat uit een basis van Lose Your Lingerie met Don’t Be Shy voor de stippen. Ik heb met zwart en de Let’s Get Nude-beige een panterpatroontje getekend. Mijn favoriete ijsblauw (Pillow Talk) vormt de basis van de ijsblauw met zilveren look, in combinatie met de Space Dust Shooting Star van Rimmel en een zilveren glitter topping. Ik ben nog lang niet uit geëxperimenteerd, dus er zal zeker nog wel een fotootje voorbij gaan komen de komende tijd.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden altijd eerst beoordeeld voordat ze worden geplaatst. Het kan dus even duren voordat je je reactie hier terugziet. Omdat ik graag een persoonlijk antwoord geef worden anonieme berichten op artikelen niet geplaatst.