vrijdag 24 januari 2014

Winteroutfits met rok

Een rok in de winter? Ik vond het nooit zo’n goed idee, totdat ik verschillende fashionbloggers er over zag bloggen. Nu ben ik niet zo’n rokjestype, maar ik ken genoeg meiden die graag een rok dragen. De vraag is vaak alleen: hoe? Eigenlijk is het heel simpel: het begint met een halflange, sexy kokerrok tot over de knie, een mooie panty of maillot en dan een mooie top naar keuze. Een mooie winterse trui bijvoorbeeld, een sexy blouse met een korte blazer of gewoon je favoriete sweater. Door de lengte van de rok is het niet zo mooi om hier heel lange laarzen onder te dragen, maar enkellaarsjes (met hak of sleehak) zijn natuurlijk goede alternatieven. En als vergeet niet je sexy pumps mee te nemen als het buiten te glad is voor hakjes, want die kun je dan binnen gewoon aan.




Bonprix / Dorothy Perkins / Fame

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie! Reacties worden altijd eerst beoordeeld voordat ze worden geplaatst. Het kan dus even duren voordat je je reactie hier terugziet. Omdat ik graag een persoonlijk antwoord geef worden anonieme berichten op artikelen niet geplaatst.