vrijdag 7 september 2012

Space Girl

Ik hou van science fiction. Ik vind het een leuk genre, vooral wanneer het om Star Trek en de ruimte gaat. Ja, ik heb dus ook de avonturen van André Kuipers gevolgd op Twitter. En nu volg ik de ontdekkingen van de Mars Rover via dit social medium. Het idee van de ruimte, dat er dus planeten en sterren hangen in een vacuüm… en dat dit met de dag uitbreidt… dat fascineert me. Ik kan het overigens moeilijk bevatten, maar vind het machtig interessant. De ruimte spreekt tot mijn verbeelding. En niet alleen het mijne, ook die van de ontwerpers van Evil Twin, Just1961 en Pieces kregen er inspiratie van voor hun nieuwe kledinglijnen van. Combineer het met metallic oogschaduw en glitternagellak voor een extra spacey effect! En wat dacht je van deze sexy heels van Buffalo om je ruimte look compleet mee te maken. Eindelijk! Dankzij deze najaarstrend kan ik mijn Sasha glitterpumps weer uit de kast halen. Meet you in outer space!




Evil Twin: Outer Space / Just1961: Space top / Pieces: Funky Shimmer leggings / Buffalo Enkellaarsjes met zilverglitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden altijd eerst beoordeeld voordat ze worden geplaatst. Het kan dus even duren voordat je je reactie hier terugziet. Omdat ik graag een persoonlijk antwoord geef worden anonieme berichten op artikelen niet geplaatst.